<img height="1" width="1" src="https://www.facebook.com/tr?id=573111733140218&ev=PageView&noscript=1"/>
Łukasz Tkacz

Czytelnia

Buduj odporność - SPIRULINA

Spirulina to rodzaj mikroskopijnej niebiesko-zielonej algi. Jest znana ze swojego wysokiego poziomu białka oraz zawartości wielu składników odżywczych, takich jak witaminy, minerały, przeciwutleniacze i kwasy tłuszczowe omega-3. Przeczytaj dlaczego warto wprowadzić spirulinę do swojej diety! 

Chai Latte

Przepis na rozgrzewające chai latte! Kto jeszcze nie kojarzy, chai latte to aromatyczny napój pochodzący z Indii, który składa się z herbaty, mleka i mieszanki przypraw, takich jak cynamon, goździki, imbir czy kardamon. W okresie jesienno-zimowym picie chai latte jest szczególnie atrakcyjne ze względu na swoje właściwości rozgrzewające. Dzięki mieszance przypraw antyoksydacyjnych i przeciwzapalnych, takich jak imbir czy cynamon, napój ...

Poznaj produkt: Majonez wegański Go VEGE

Sprawdzam majonez wegański Go VEGE dostępny w sklepach sieci Biedronka. Produkt bezglutenowy i odpowiedni dla wegan. 🥗

Chcesz zmniejszyć stres? Sięgnij po L-teaninę! 👌

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie stres i napięcie są powszechne, coraz więcej osób poszukuje naturalnych sposobów radzenia sobie z tym wyzwaniem. Jednym z coraz popularniejszych rozwiązań jest sięgnięcie po L-teaninę – aminokwas, który zdobywa uznanie ze względu na swoje właściwości redukujące stres i poprawiające samopoczucie.🍵✨

Curry z mlekiem kokosowym i warzywami

Przepis na pyszne, aromatyczne curry z mlekiem kokosowym i warzywami 😍👌

WSPIERAJ ODPORNOŚĆ z cynkiem!

CYNK jest drugim najbardziej rozpowszechnionym minerałem śladowym w naszym organizmie. 🤔 Jakie znaczenie ma dla naszego organizmu? Jakie produkty należą do najlepszych źródeł cynku? Przeczytaj artykuł 👇

WSPIERAJ ODPORNOŚĆ witaminą D!

Suplementacja witaminy D w okresie jesienno-zimowym jest szczególnie istotna z kilku ważnych powodów. 🤔🤔 Witamina D odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia organizmu, zwłaszcza gdy dostępność naturalnego źródła tej witaminy, czyli promieniowania słonecznego, jest ograniczona. Przeczytaj dlaczego warto wspierać organizm suplementacją witaminy D w okresie jesienno-zimowym i sprawdź jakie produkty są szczególnie bogate w witaminę D! 🧡

HIT czy KIT - produkty białkowe

Serki wiejskie to grupa produktów niskotłuszczowych i niskowęglowodanowych, które są nawet w wersji podstawowej doskonałym źródłem wartościowego białka. Czy więc serek wiejski proteinowy to HIT czy KIT?🤔 Przeczytaj! 

Czy niedobór żelaza utrudnia redukcję wagi?

Okazuje się, że niedobór żelaza może wpływać na spowolnienie utraty wagi. Jak to możliwe?🤔🤔 Przeczytajcie!

3 wskazówki dla osób ze stłuszczeniem wątroby + darmowy poradnik pacjenta

Poznajcie 3 istotne wskazówki dla ze stłuszczeniem wątroby 🤔

Poznaj produkt: FOODINI płynna przekąska

FOODINI płynna przekąska (czerwona) od Żabki 🐸 Przeczytajcie więcej o tym produkcie w tym artykule!

Jak wygląda 850 kcal?

W pierwszej opcji, wybór orzeszków ziemnych dostarczy pewną ilość kalorii wraz z źródłami tłuszczów, białka i niektórych witamin i minerałów. Jednak warto pamiętać, że orzeszki ziemne są dość kaloryczne i powinny być spożywane z umiarem.🧐🧐

Jeśli chcesz dostarczyć 850 kcal poprzez wiele różnorodnych produktów, możesz zbilansować swoją dietę i zapewnić organizmowi różnorodność składników odżywczych, w tym witamin, minerałów, białka, węglowodanów ...

WSPIERAJ ODPORNOŚĆ - Syrop z czosnku, miodu i cebuli

Idealny przy wspieraniu odporności - syrop z czosnku, cebuli oraz miodu! 🍂🍁 Przeczytaj jak pozytywnie może wpłynąć na naszą odporność czosnek - jeden ze składników syropu. 🧐

Back

czytelnia
POKAŻ